• Sistemin genelde içerdiği işletme konuları: Emlak Bulma, Dekorasyon/İnşaat, Pazarlama, Operasyon, Satın Alma, İnsan Kaynakları, Yönetim, Eğitim, Bilişim Teknolojisi ve Muhasebe olup sadece bunlarla sınırlı değildir.
• DYNOMOSS AUTO CHECK-UP, Sistemin kullanılması için franchise hakkını, sadece belli bir bölge ve belli bir süre için verir.
• Her iki tarafın, siz franchisee ve DYNOMOSS AUTO CHECK-UP franchise veren olarak, tüm ticari yükümlülükleri DYNOMOSS franchise sözleşmesinde detaylı olarak açıklanmaktadır.
• DYNOMOSS AUTO CHECK-UP, sistemde bulunan tüm bilgi ve tecrübeyi siz franchisee’ye, yer seçimi, inşaat/dekorasyon, açılış öncesi, açılış sırası ve açılış sonrası aşamalarında sürekli olarak aktaracaktır.
• DYNOMOSS markalı franchise işinizi başarıyla yönetmeniz için gerekli tüm idari becerileri kazanmanız ve gelişmeniz için siz franchisee’ye detaylı eğitim verilecektir.
• Tüm Türkiye çevresinden sizin gibi yatırımcılar,DYNOMOSS gibi oturmuş bir sistemin risk seviyesi düşük ve karlılığı yüksek işletme sistemine heyecanla rağbet etmektedirler.
• DYNOMOSS AUTO CHECK-UP ve DYNOMOSS, sistem vasıtasıyla, sizlere destek, yol gösterme, iş sinerjilerini artırma, yönetim metodları, satınalma gücü, araştırma, geliştirme marka adı ve imaj sunacaklar.
• DYNOMOSS AUTO CHECK-UP ve DYNOMOSS tarafından verilen tüm bilgileri tekrar tekrar okuyup incelemenizi tavsiye eder.
• Akılcı olarak hazırlanmış olan lisans/franchise verme sistemi,DYNOMOSS’un işletme sistemini kopyalayarak çoğaltmasına imkan sağlamakta ve Acenta, Bayilik/Dağıtıcılık sisteminden ayrılmaktadır.
Acentalık, belirli bir bölge içinde, bir üreticinin ürettiği ürünlerin satışlarının, temsil etme anlayışıyla, sağlanmasıdır.
Bayilik/Dağıtıcılık, üreticinin ürettiği ürünlerin, tanımlı bir bölge içinde bayi/dağıtıcı tarafından satın alınarak satılması hakkındaki bir iş modelidir.
DYNOMOSS’un Franchise Semineri/Toplantısı sizin, a) neden franchise almalısınız, b) neden DYNOMOSS’dan franchise almayı ciddi olarak düşünmelisiniz ve c) bunun için neler yapmalısınız, hakkındaki sorularınızı cevaplamak için tasarlanmıştır.
Size, bir dahaki DYNOMOSS seminerine/toplantısına muhakkak katılmanızı tavsiye ederim. Sizinle değerli bir iş ilişkisi geliştirmeyi ve DYNOMOSS ailesinin bir ferdi olmanızı diliyorum.
DYNOMOSS’un Misyonu: Dynomoss misyonu sürekli gelişimdir,bu prensip çerçevesinde şirketimiz sürekli kendini yenilemeyi,hep ileriye,yeniye ve gelişime açık olmayı hedef almıştır.
Çalışanlarımız ve Müşterilerimiz için değer yaratan bir şirket olmak,yüksek standartlı, kaliteli hizmet vererek müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak olmazsa olmazlarımızdandır.
DYNOMOSS’un Vizyonu: Verdiğimiz tüm hizmetlerde Türkiye’de sektöründe en iyisi olmaya devam ederek örnek şirket olmak.
DYNOMOSS’u en iyi ticari fırsat yapan nedir?
*Türkiye çapında 9 servis noktasıyla işlerliği kanıtlanmış bir işletim sistemi.
*Kurumsal profesyonel ağı, bölgesel kurumsal yapısı, yerel bire-bir desteği ve diğer franchisee’leri.
*Marka pazarlaması, yerel pazarlama
*Ulusal satınalma ve lojistik
*Bölgesel ve yerel destek.
*Bölge seçimi danışmanlığı
*Yerleşim şemaları ve cizimleri.
*Servis içi yönetim eğitimi
*Açılış desteği
*İşletme sırasında destek hizmetleri
DYNOMOSS Franchisee’si olmak için atılması gereken adımlar nelerdir?
*Size sunulan bilgi kitini değerlendirin ve -hiçbir yükümlülük içermeyen- başvuru formumunu doldurun.
*Başvurunuzun finansal onayı üzerine,DYNOMOSS yetkilisiyle görüşün.
*DYNOMOSS’u bir iş olanağı olarak değerlendirin ( Servis noktalarımızı ziyaret edin ve franchise alanlarla konuşun)
*Franchise sözleşmesini imzalayın.
*Servis Noktalarının ortalama açılış süresi, başvurunuzu yaptıktan sonra ortalama 1 ila 4 ay arasında olacaktır.
Franchise Sözleşmesi imzalandıktan sonra ne olacak?
*Yer seçiminden servis açılışına kadar ki süreç planlaması.
*Yer değerlendirmesi ve seçimi.
*Kira sözleşmesi.
*İnşaat dizaynı.
*Eğitim
*Ekipman ve modüler dizayn siparişi.
*Yerel pazarlama süreci
*Büyük açılış
Onay süreci ne kadar sürer?
Finansal onay süreci 48 ila 72 saat sürmektedir.
Ne kadar para kazanabilirim?
Ne kadar kazanacağınız servis noktanızı ne kadar iyi işleteceğinize bağlıdır.DYNOMOSS size servis noktanızı en iyi şekilde işletmeniz için gerekli know-how,eğitim, operasyon ve pazarlama desteğini sağlar.
DYNOMOSS ne zamandan beri sektördedir?
2008 yılından beri sektörün oluşumunda aktif rol oynayan DYNOMOSS AUTO CHECK-UP, kurumsallaşma sürecini tamamlamış olup faal olarak 7 ilde 9 servis noktasıyla ticari hayatına devam etmektedir.
Bölgeyi şirket mi,Franchise alan mı seçer?
Bölge seçimi konusunda size yardımcı oluruz, fakat satış noktanız için –onaylanmış- bir bölge seçmek franchise alanın sorumluluğundadır. Teklif edilen tüm bölgelerin onayımızdan geçmesi gereklidir. Eğer sahip olunan bir bölge varsa kriterlerimize uygun olup olmadığı değerlendirilir.
Bir DYNOMOSS satış noktasının ortalama büyüklüğü ne olmalıdır?
100 m2 ve üstü bir alan olması gereklidir.
Bir DYNOMOSS satış noktası açmak için gerekli geliştirme süresi ne kadardır?
Tahmini geliştirme süresi 2 ila 12 ay dır. Ortalama 4 ay civarındadır, fakat yerinizi ne kadar zamanda seçeceğinize, ne tarz bir lokasyon seçeceğinize ( varolan bir binamı yoksa inşaatı devam eden bir yapı mı), kira görüşmelerinin uzunluğuna, yerel onay sürecine, inşaat sürecine v.b. göre oldukça değişkendir.
Çalışma günleri hangileridir?
DYNOMOSS haftanın yedi günü açıktır. Çalışma saatleri lokasyona ve franchise verenin onayına göre tespit edilir.
Dükkan kira sözleşmesi kim tarafından yapılır?
Kira sözleşmesi franchise alan tarafından yapılır.Kiralanan dükkana DYNOMOSS görünümü kazandırmak için yapılacak tüm çalışmalardan franchise alan sorumludur.
Türkiye’de kaç DYNOMOSS satış noktası var?
10 servis noktamız ticari hayatına devam etmektedir,bunlardan İSANBUL, 2 şubesi İZMİR, 2 şubesi ANKARA,BURSA, KONYA, DENİZLİ, ANTALYA ve MANİSA olmak üzere toplamda 10 lokasyondur.